The paper analyzes passenger cars sales and identifies
factors of manufacturers` and dealers`innovation activity
that affect them. The study identifies three types of demand
for cars: classic, Christmas and autumn. Sales forecasts for
certain popular brands of cars Ukraine for 2014 are
obtained.
У статті проаналізовано збут легкових автомобілів
та виявлено фактори інноваційної діяльності виробників
та дилерів, які впливають на нього. За результатами дослідження виявлено три види попиту на легкові автомобілі: класичний, новорічний та осінній. Отримано
прогнози продажу певних популярних в Україні марок
легкових автомобілів на 2014 рік.
В статье проанализированы продажи легковых автомобилей и выявлены факторы инновационной деятельности производителей и дилеров, которые влияют
на них. По результатам исследования выявлено три вида спроса на легковые автомобили: классический, новогодний и осенний. Получены прогнозы продаж определенных популярных в Украине марок легковых автомобилей на 2014 год.