Запропоновано методичні положення до формування інтегрованих маркетингових
комунікацій для інноваційно-активних підприємств з урахуванням специфіки ринку В2В, які
складаються з 5 етапів: чотирьох функціональних і одного організаційного. Розкрито особливості
та функціональне доповнення кожного етапу, які дозволяють визначити цілі і бюджет,
постановити завдання, створити повідомлення, обрати інструменти маркетингових комунікацій і
канал розподілу, відправити повідомлення, отримати зворотній зв’язок, проаналізувати реакцію та
скорегувати ІМК. Представлено наочну схему запропонованого підходу.
Предложены методические положения для формирования интегрированных маркетинговых
коммуникаций у инновационно активных предприятий с учетом специфики рынка В2В, которые
состоят из 5 этапов: четырех функциональных и одного организационного. Раскрыты
особенности и функциональное дополнение каждого этапа, которые позволяют определить цели
и бюджет, установить задачи, создать сообщение, выбрать инструменты маркетинговых
коммуникаций и канал распределения, отправить сообщение, получить обратную связь,
проанализировать реакцию и скорректировать ИМК. Представлена наглядная схема
предложенного подхода.
Methodical provisions for formation of the integrated marketing communications in innovating
enterprises with view of specificity of B2B market are offered and consists of 5 stages: four functional and
one organizational. The features and functionality complement of each phase are revealed, which allows to
determine the goals and budget, determine objectives, create a message, select the tools of marketing
communication and distribution channel, send the message, receive feedback, analyze the response and
correct the IMC. Illustrative scheme of the proposed approach is presented.