Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тарахтей, М. А. | |
dc.contributor.author | Tarakhtey, M. | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T09:37:01Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T09:37:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Тарахтей, М. А. Аксіологічний підхід в педагогіці: деякі аспекти активізації навчально-виховоного процесу / М. А. Тарахтей // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2014. – Вип. 5 (10). – С. 239–254. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-4752 | |
dc.identifier.uri | http://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik5_10/pdf/28.pdf | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2999 | |
dc.description.abstract | Спираючись на цінності , які мотивують наші вчинки , можна класифікувати людські типи , виявляючи їх аксіологічні портрети . А це , своєю чергою допоможе педагогу вийти ціннісну ерархію кожного студента , визначивши основні аксіологічні пріоритети . Відповідним чином , заохочуючи ту чи иншу ціннісну складову студента , викладач може заохочувати сумлінне ставлення до надбання знань і взагалі , з ‘ являється можливість оптимізувати увесь навчально - виховний процес , скеровуючи його у потрібне річище . | en |
dc.description.abstract | Leaning on values which explain our acts, it is possible to classify human types, exposing them portraits of axiology. And it, will help a teacher the turn to go out valued hierarchy of every student, defining basic priorities of axiology. Properly, encouraging that or other the valued constituent of student, a teacher can encourage a good faith to acquisition of knowledge and in general, possibility to optimize all educational-educator process appears, driving him in a necessary river- bed. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Odessa National Polytechnic University | en |
dc.title | Аксіологічний підхід в педагогіці: деякі аспекти активізації навчально-виховоного процесу | en |
dc.title.alternative | Axiological approach in pedagogics: some aspects of activation of educational educator process | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.journal | Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. | en |
opu.citation.firstpage | 239 | en |
opu.citation.lastpage | 254 | en |
opu.citation.issue | 3(10) | en |