eONPUIR

Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Аверіхіна, Т. В.
dc.contributor.author Чебан, А. С.
dc.date.accessioned 2017-06-08T09:39:05Z
dc.date.available 2017-06-08T09:39:05Z
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.citation Чебан, А. С. Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок / А. С. Чебан ; наук. керівник Т. В. Аверіхіна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 52-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2017. - С. 12. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_52/6/6-6.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3043
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 12 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.conference.dates 22-24 мая 2017 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию