eONPUIR

PR як складова комунікативної стратегії туристичного бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Компанієць, Ірина
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.contributor.author Компаниец, Ирина
dc.contributor.author Kompaniiets, Iryna
dc.date.accessioned 2017-06-15T11:43:39Z
dc.date.available 2017-06-15T11:43:39Z
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.citation Компанієць, І. І. PR як складова комунікативної стратегії туристичного бізнесу / І. І. Компанієць ; наук. керівник В. П. Кубко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 51-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2016. - С. 3. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_51/10/10-3.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3289
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title PR як складова комунікативної стратегії туристичного бізнесу en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.volume 10 en
opu.citation.firstpage 3 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.conference.dates 25-27 мая 2016 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию