eONPUIR

Маркетинг підприємств: сучасний стан та перспективи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чукурна, О. П.
dc.contributor.author Пяста, Т.
dc.date.accessioned 2017-06-21T13:06:55Z
dc.date.available 2017-06-21T13:06:55Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.citation Пяста, Т. Маркетинг підприємств: сучасний стан та перспективи / Т. Пяста ; наук. керівник О. П. Чукурна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 49-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2014. - С. 77. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-50.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3478
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.title Маркетинг підприємств: сучасний стан та перспективи en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 77 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.staff.id e.p.chukurna@opu.ua
opu.conference.dates 22-26 травня 2014 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию