eONPUIR

Особливості проектування автоматизованих систем навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барабанов, М. О.
dc.contributor.author Чечельницький, В. Я.
dc.contributor.author Барабанов, Н. А.
dc.contributor.author Чечельницкий, В. Я.
dc.contributor.author Barabanov, N. A.
dc.contributor.author Chechelnitsky, V. J.
dc.date.accessioned 2017-06-26T12:39:29Z
dc.date.available 2017-06-26T12:39:29Z
dc.date.issued 2013-06
dc.identifier.citation Барабанов, М. О. Особливості проектування автоматизованих систем навчання / М. О. Барабанов, В. Я. Чечельницький // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : матеріали наук.-метод. семінару. - Одеса, 2013. - Вип. 7. - С. 16-24. UK
dc.identifier.isbn 978-966-1552-43-1
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2013_7/index.htm
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3692
dc.description.abstract У статті розглянуто концепцію автоматизованих систем навчання (АСН) та особливості її реалізації при проектуванні таких систем. Показано, що ефективність АСН залежить, насамперед, від закладених дидактичних можливостей, ніж від інформаційних або спеціальних технічних. Запропоновано ввести до складу комплексу засобів АСН автоматизовані лабораторні стенди, що сприяє набуттю студентами реальних, а не віртуальних, практичних навичок при розв’язанні творчих завдань. en
dc.description.abstract В статье рассмотрена концепция автоматизированных систем обучения (АСО) и особенности ее реализации при проектировании таких систем. Показано, что эффективность АСО зависит, прежде всего, от заложенных дидактических возможностей, нежели от информационных либо специальных технических. Предложено ввести в состав комплекса средств АСО автоматизированные лабораторные стенды, что способствует приобретению студентами реальных, а не виртуальных, практических навыков при решении творческих задач. en
dc.description.abstract In this paper we consider the concept of automated systems of education (ASE) and specifics of its implementation in the design of such systems. It is shown that the efficiency of ASE depends primarily on the inherent possibilities of teaching, rather than information or special technical possibilities. We prompt to introduce the complex of ASM automated laboratory stands, which helps students to gain real, but not virtual, practical skills in solving of creative problems. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одесса : Наука і техніка en
dc.subject дистанційне навчання en
dc.subject дидактичні можливості en
dc.subject цільові показники навчання en
dc.subject автоматизовані навчальні комплекси en
dc.subject програмні тренажери en
dc.subject дистанционное обучение en
dc.subject дидактические возможности en
dc.subject целевые показатели обучения en
dc.subject автоматизированные учебные комплексы en
dc.subject программные тренажеры en
dc.subject автоматизированная система обучения en
dc.subject remote education en
dc.subject automated learning system en
dc.subject teaching opportunities en
dc.subject special-purpose learning rates en
dc.subject automated training systems en
dc.subject software simulators en
dc.title Особливості проектування автоматизованих систем навчання en
dc.title.alternative Особенности проектирования автоматизированных систем обучения en
dc.title.alternative Specifics of design of automated education systems en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної безпеки UK
opu.citation.journal Шляхи реалізації кредитно-модульної системи організації навчального процесу і тестових форм контролю знань студентів en
opu.citation.firstpage 16 en
opu.citation.lastpage 24 en
opu.citation.issue 7 en
opu.staff.id bmo@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию