Розроблено модель оцінювання рівня освоєння знань (модель РОЗ) навчального закладу (НЗ), під якою розуміється певна сукупність показників і складових, що характеризують основні компоненти організаційних знань (ОЗ) з позицій менеджменту
якості, а також опис рівнів освоєння знань всіх складових, які у сукупності визначають організаційні знання НЗ, направлені на досягнення необхідних результатів якості діяльності НЗ
Разработана модель оценивания уровня освоения знаний (модель УОЗ) учебного заведения (УЗ), под которой понимается определенная совокупность показателей и составляющих, которые характеризуют основные компоненты организационных
знаний (ОЗ) из позиций менеджмента качества, а также описание уровней освоения знаний всех составляющих, которые в совокупности определяют организационные знания УЗ, направленные на достижение необходимых результатов качества деятельности УЗ.
The evaluation model of knowledge mastering level (model of KML) of educational establishment (EE) is developed, which means the certain aggregate of indexes and constituents, which characterize the basic components of organizational knowledge (OK)
from positions of quality management, and also description of knowledge mastering levels of all constituents, which in an aggregate determine organizational knowledge of EE, directed on achieving the necessary results of EE quality activity.