eONPUIR

Кафедра маркетингу

Кафедра маркетингу

Новые ресурсы

  • Oklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2017)
    The monograph is devoted to the solution of scientific and applied problems of the development of scientific and applied positions of the marketing innovations research of the mechanism to form the marketing potential of ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна (Астропринт, 2017)
    Монографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки теоретико-прикладних положень цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг є ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Педько, Ірина Анатолійовна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна; Pedko, Iryna; Педько, Ирина Анатольевна (Астропринт, 2017)
    Монографія присвячена вирішенню науково-прикладної проблеми розроблення теоретико-прикладних положень маркетингових досліджень інновацій для виявлення найбільш перспективних інноваційних розробок машинобудівних підприємств, ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич (Одеса: Наука і техніка, 2014)
    In the article discussed the nature and interpretation of the classification of personal factors of consumer behavior with current transformations consumption trends in retail business. Author details the influence of age ...
  • Коваленко, А. С.; Kovalenko, A. (ІКС ОНПУ, 2016-12)
    В межах дослідження розглянуті процеси управління проектом відкриття co-working «ФОКУС».
  • Гусятникова, А. В.; Husiatnykova, A. (ІКС ОНПУ, 2016-12)
    Представлено проект створення автоматизованої інформаційної системи для книгарні. В рамках дослідження розглянуто основні методи управління ризиками в ІТ – проектах.
  • Васілатій, В. І.; Vasilatii, V. (ІКС ОНПУ, 2016-12)
    У даній роботі досліджується проблема і особливості впровадження проектного управління в структуру господарської діяльності торгового підприємства ТОВ «Снаб-Резерв».
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2017-03)
    The article gives a comparative analysis of the factors of the brand in the B2C and B2B markets. It has been concluded that the basic principle of creating a successful brand is the development of its identity. The ...
  • Маковецька, Діана Олександрівна; Makovetska, Diana; Маковецкая, Диана Александровна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Мельник, Анатолій Володимирович; Melnyk, Anatolii; Мельник, Анатолий Владимирович (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Райнова, Оксана Василівна; Березянська, Вікторія Андріївна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Rainova, Oksana; Райнова, Оксана Васильевна; Berezianska, Viktoriia; Березанская, Виктория Андреевна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Поліщук, Надія Юріївна; Бурдикіна, Марія Михайлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Polishchuk, Nadiia; Полищук, Надежда Юрьевна; Burdykina, Mariia; Бурдыкина, Мария Михайловна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Буряк, Алла Олександрівна; Дікусар, М. В.; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Buriak. Alla; Свекла, Алла Александровна; Dikusar, М.; Дикусар, М. В. (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Влах, Лариса Петрівна; Бороган, Христина Анатоліївна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна; Vlakh, Larysa; Влах, Лариса Петровна; Borohan, Khrystyna; Бороган, Кристина Анатольевна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Пучкова, Світлана Ігорівна; Puchkova, Svitlana (Одеський національний політехнічний університет, 2017-04)
    У статті розкрито специфіку і підходи щодо визначення понять «маркетинг відносин» і «внутрішній маркетинг». Визначено взаємозв’язок між маркетингом відносин і управлінням персоналом. Особлива увага приділена лояльності ...
  • Бутук, Олександр Ілліч; Butuk, Oleksandr; Бутук, Александр Ильич (Odessa National Polytechnic University, 2016)
    У тезах розглядаються головні труднощі інвестиційно-інноваційної активності в Україні. Вони полягають, по-перше, у відсутності соціально-політичної стабільності, нормального судочинства, стимулюючого монетарного і фіскального ...
  • Філиппова, Світлана Валеріївна; Filyppova, Svitlana; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana (Одеський національний політехнічний університет, 2013-09)
    В статті виділено етапи розвитку ринку світлопрозорих конструкцій. Проведено кореляційний аналіз впливу показників регіонального розвитку на виробництво світлопрозорих конструкцій. Констатовано, що ринок світлопрозорих ...
  • Златова, Ірина Олександрівна; Златова, Ирина Александровна; Zlatova, Iryna; Oklander, Mykhailo (Рукопис, 2015-06-02)
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльності). – Одеський національний політехнічний ...
  • Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2014-01)
    The paper analyzes passenger cars sales and identifies factors of manufacturers` and dealers`innovation activity that affect them. The study identifies three types of demand for cars: classic, Christmas and autumn. Sales ...

View more

Поиск в DSpace


Продвинутый поиск

Просмотр

Мой профиль

Поиск

Статистика

RSS Feeds