eONPUIR

Recently added

Кафедра маркетингу: Recent submissions

  • Бутук, Олександр Ілліч; Butuk, Oleksandr; Бутук, Александр Ильич (Odessa National Polytechnic University, 2016)
    У тезах розглядаються головні труднощі інвестиційно-інноваційної активності в Україні. Вони полягають, по-перше, у відсутності соціально-політичної стабільності, нормального судочинства, стимулюючого монетарного і фіскального ...
  • Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2014-01)
    The paper analyzes passenger cars sales and identifies factors of manufacturers` and dealers`innovation activity that affect them. The study identifies three types of demand for cars: classic, Christmas and autumn. Sales ...
  • Яшкін, Дмитро Сергійович; Yashkin, Dmytro (2016)
    У статті проаналізовано сучасні визначення логістики та наведено визначення логістичного ризику. Логістичні ризики класифіковано в залежності від етапів логістичної діяльності. Для кожного з етапів логістичної діяльності ...
  • Неткова, В. М.; Netkova, V. (Одеський національний політехнічний університет, 2016)
    Стаття присвячена вивченню існуючих класифікацій лояльності на основі наукових досліджень, здійснених вітчизняними та зарубіжними економістами, психологами та соціологами. Зроблено аналіз основних поглядів на ...
  • Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    В статті опубліковано результати маркетингових досліджень вподобань споживачів нових автомобілів. Проаналізовано основні джерела інформації, фактори та референтні групи, що впливають на вибір автомобіля. Детально ...
  • Янковий, О. Г.; Іankovyi, O.; Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    У статті проаналізовано сучасний стан автомобілебудівних та автоскладальних підприємств України та динаміку попиту на продукцію вітчизняних автовиробників. Виявлено тенденції змін попиту на легкові автомобілі в Україні ...
  • Педько, Ірина Анатоліївна; Pedko, Iryna (2014-11)
    Розглянуто основні тенденції ринку житла в Україні. За аналізом хронологічного розвитку ринку житла виявлено фактори макроекономічного середовища, які мають найбільший вплив на коливання ринку. Також розглянуто залежність ...
  • Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna (Одеський національний політехнічний університет, 2015-01)
    В статті опубліковано алгоритм запуску нової моделі автомобіля на ринок. Проаналізовано основні зарубіжні та вітчизняні, теоретичні та практичні джерела інформації, щодо проведення заходів з презентації автомобіля для ...
  • Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-04)
    The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities ...
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2016-04)
    The article analyzes the problem of accounting for logistics costs in the financial statements of the industrial enterprises. It is proposed to revise the traditional methods of accounting logistics costs provided for in ...
  • Atiushkina, Viktoriia; Атюшкіна, Вікторія Віталіївна (Odessa National Polytechnic University, 2016)
    The paper proposed an utilization of modular approach to the formation of a marketing information system and its integration into the General information system of the enterprise for efficient use of information when making ...