eONPUIR

Recently added

Кафедра маркетингу: Recent submissions

  • Окландер, Тетяна Олегівна; Литвинюк, Віталій Ігорович; Окландер, Татьяна Олеговна; Литвинюк, Виталий Игоревич; Oklander, Tetyana; Lytvyniuk, Vitalii (Херсон: Гельветика, 2015)
    В статті розглянуто сутність і зміст маркетингової діяльності промислових підприємств в Інтернет. Виділено нові тенденції у проведенні маркетингових досліджень. Класифіковано чинники, що знижують ефективність традиційних ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна (Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015)
    Розглянуто сучасні тенденції розвитку інструментів маркетингових комунікацій. Виділено проблеми сприйняття споживачами комунікаційних повідомлень. Розглянуто сутність нових маркетингових комунікаційних технологій. ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Іордек, Юлія Іванівна; Oklander, Tetyana; Иордек, Юлия Ивановна; Oklander, Tetyana; Iordek, Yuliia (Херсон: Гельветика, 2015)
    У статті розглянуто теоретичні основи стратегії підприємства. Перелічені види стратегій та подана їх коротка характеристика. Виокремлено основні критерії, на які спирається менеджер при виборі антикризового управління. ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Новошинська, Л.; Чукурна, Олена Павлівна; Oklander, Mykhaylo; Novoshynska, Lyubov; Chukurna, Olena; Окландер, Михаил Анатольевич; Новошинская, Л.; Чукурная, Елена Павловна (Київ: Пошук-Інвест, 2012)
    У статті розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії «Оранта». Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Mykhailo (Київ: Вид-во КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2012)
    В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якогоможна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhaylo; Yashkina, Oksana; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкина, Оксана Ивановна (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обґрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Замлинська, Ольга Володимирівна; Oklander, Mykhaylo; Zamlynska, Olha; Окландер, Михаил Анатольевич; Замлинская, Ольга Владимировна (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhaylo (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення, атакож чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич (Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013)
    Розглянуто сутність та зміст ситуаційних чинників поведінки споживача в роздрібній торгівлі. Обґрунтовано, що міцні конкурентні позиції займають підприємства роздрібної торгівлі, які комплексно використовують ситуаційні ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич (2013)
    У статті розглянута хронологія становлення дисципліни «Поведінка споживача». Виділено дві парадигми сучасного розвитку поведінкових теорій. Показно, що позитивізм грунтується на використанні кількісних методів для ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Kudina, Alevtyna; Кудина, Алевтина Владимировна (2014)
    У статті розглянуто надання освітніх послуг ВНЗ з точки зору маркетингу. Розроблено план комунікативної кампанії для закладу вищої освіти. Розглянуто проведення комунікативних заходів з урахуванням сезонності.
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Губарєва, Юлія Андріївна; Hubarieva, Yuliia (Київ: Пошук-Інвест, 2014)
    У статті визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna (Херсон: Гельветика, 2014)
    У статті розглянуто поняття HR-брендингу, його значення для створення позитивного іміджу компанії, перспективи впровадження «бренду роботодавця» та основні засоби підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі ...
  • Люзе, Маргарита Володимирівна; Окландер, Михайло Анатолійович; Люзе, Маргарита Владимировна; Oklander, Mykhailo; Liuze, Marharyta; Окландер, Михаил Анатольевич (Херсон: Гельветика, 2014)
    У статті розглянуто основні причини застосування диверсифікації в умовах інтеграції. Оцінено рівень відносин України з міжнародними організаціями, а також стратегії та ризики диверсифікації для неї. Досліджені перспективи ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo (Донецьк: ДонНТУ, 2014)
    У статті систематизовано психографічні моделі дослідження життєвого стилю споживача. Зазначено, що спосіб життя є узагальнюючим показником якості буття суспільства. Показано, що життєвий стиль впливає на потреби, відносини ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В. (Херсон: Гельветика, 2014)
    In the article a concept is considered «social responsibility marketing», his value for an enterprise, introduction is social-responsible marketing in Ukraine.
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич (Одеса: Наука і техніка, 2014)
    In the article discussed the nature and interpretation of the classification of personal factors of consumer behavior with current transformations consumption trends in retail business. Author details the influence of age ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна;; Юрасова, Олена Сергіївна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна;; Юрасова, Елена Сергеевна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna; Yurasova, Olena (Херсон: Гельветика, 2015)
    У статті розглядається питання пошуку шляхів покращення надання послуг вищої освіти через процес концентрації вищих навчальних закладів. Досліджено ситуацію, що склалася на ринку освітніх послуг в України. Обґрунтовано, ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич (2015)
    Теорія маркетингу є закономірним результатом розвитку економічної думки на основі чотирьох джерел: меркантилізму, класичної та неокласичної політичної економії, маржиналізму, інституціоналізму. Маркетолог — це художник від ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhaylo; Pedko, Iryna; Окландер, Михаил Анатольевич; Педько, Ирина Анатольевна (Київ: Пошук-Інвест, 2015)
    У статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного ...