eONPUIR

Використання інструментів управління персоналом у системі маркетингу відносин

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пучкова, Світлана Ігорівна
dc.contributor.author Puchkova, Svitlana
dc.date.accessioned 2017-08-28T09:20:41Z
dc.date.available 2017-08-28T09:20:41Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.citation Пучкова, С. І. Використання інструментів управління персоналом у системі маркетингу відносин / С. І. Пучкова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2017. – № 2 (30). – С. 97–108. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4738
dc.description.abstract У статті розкрито специфіку і підходи щодо визначення понять «маркетинг відносин» і «внутрішній маркетинг». Визначено взаємозв’язок між маркетингом відносин і управлінням персоналом. Особлива увага приділена лояльності і задоволеності персоналу як ключовим показникам внутрішнього маркетингу. Досліджено інструменти щодо ідентифікації і моніторингу динаміки лояльності і задоволеності персоналу з подальшою можливістю їх використовування у маркетингу відносин. en
dc.description.abstract В статье раскрыты специфика и подходы к определению понятий «маркетинг отношений» и «внутренний маркетинг». Определена взаимосвязь между маркетингом отношений и управлением персоналом. Особенное внимание уделено лояльности и удовлетворенности персонала как ключевым показателям внутреннего маркетинга. Исследованы инструменты по идентификации и мониторингу динамики лояльности и удовлетворенности персонала с последующей возможностью их использования в маркетинге отношений. en
dc.description.abstract The article deals with the specifics and approaches to the definition of "relationship marketing" and "internal marketing". Correlation between relationship marketing and personnel management is defined. Particular attention is paid to staff satisfaction and loyalty as a key indicators of internal marketing. The tools for identifying and monitoring the dynamics of loyalty and staff satisfaction with the subsequent possibility of their use in relationship marketing are investigated. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject маркетинг відносин en
dc.subject внутрішній маркетинг en
dc.subject лояльність споживачів en
dc.subject управління персоналом en
dc.subject лояльність персоналу en
dc.subject задоволеність персоналу en
dc.subject маркетинг отношений en
dc.subject внутренний маркетинг en
dc.subject лояльность потребителей en
dc.subject управление персоналом en
dc.subject лояльность персонала en
dc.subject удовлетворенность персонала en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject internal marketing en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject personnel management en
dc.subject staff loyalty en
dc.subject staff satisfaction en
dc.title Використання інструментів управління персоналом у системі маркетингу відносин en
dc.title.alternative Using of personnel management tools in relationship marketing en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 97 en
opu.citation.lastpage 108 en
opu.citation.issue № 2 (30), 2017 en
opu.staff.id s.i.puchkova@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию