eONPUIR

Інноваційний маркетинг: теорія й практика застосування

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Продіус, О. І.
dc.contributor.author Іваницька, К. С.
dc.date.accessioned 2017-08-29T09:22:06Z
dc.date.available 2017-08-29T09:22:06Z
dc.date.issued 2010-05
dc.identifier.citation Іваницька, К. С. Інноваційний маркетинг: теорія й практика застосування / К. С. Іваницька ; наук. керівник О. І. Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 45-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса: ОНПУ, 2010. - С. 298-299. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_45/6-26.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4775
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Інноваційний маркетинг: теорія й практика застосування en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 298 en
opu.citation.lastpage 299 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию