eONPUIR

Маркетингові дослідження відношення споживачів до нової продукції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Маковецька, Діана Олександрівна
dc.contributor.author Makovetska, Diana
dc.contributor.author Маковецкая, Диана Александровна
dc.date.accessioned 2017-08-30T09:09:12Z
dc.date.available 2017-08-30T09:09:12Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Маковецька, Д. О. Маркетингові дослідження відношення споживачів до нової продукції / Д. О. Маковецька // Формування потенціалу економ. розвитку пром. підприємств : тези доп. І I І Міжнар. науково-практ. конф., м. Одеса, 27-28 квіт. 2017 р. / Каф. маркетингу, Одес. нац. політехн. уні-т. - Одеса, 2017. - С. 110-111. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4885
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Маркетингові дослідження відношення споживачів до нової продукції en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.firstpage 110 en
opu.citation.lastpage 111 en
opu.citation.conference І I І Міжнародна науково - практична конференція «Формування потенціалу економічного розвитку промислових підприємств» en
opu.conference.dates 27-28 квітня en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию