eONPUIR

Реклама як головний елемент маркетингової діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Волкова, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Маковська, Євгенія Юріївна
dc.contributor.author Волкова, Наталия Ивановна
dc.contributor.author Volkova, Nataliia
dc.contributor.author Маковская, Евгения Юрьевна
dc.contributor.author Makovska, Evheniia
dc.date.accessioned 2017-09-22T11:10:15Z
dc.date.available 2017-09-22T11:10:15Z
dc.date.issued 2009-05
dc.identifier.citation Маковська, Є. Ю. Реклама як головний елемент маркетингової діяльності / Є. Ю. Маковська, Н. І. Волкова // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 44-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2009. - Вип. 44. - С. 113. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_44/6-19.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5325
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Реклама як головний елемент маркетингової діяльності en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 113 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.staff.id n.i.volkova@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию