eONPUIR

Маркетингова стратегія для підприємства ювелірної промисловості

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Грабовенко, Г. М.
dc.contributor.author Волкова, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Волкова, Наталия Ивановна
dc.contributor.author Volkova, Nataliia
dc.contributor.author Hrabovenko, H.
dc.date.accessioned 2017-10-03T12:06:51Z
dc.date.available 2017-10-03T12:06:51Z
dc.date.issued 2007-05
dc.identifier.citation Грабовенко, Г. М. Маркетингова стратегія для підприємства ювелірної промисловості / Г. М. Грабовенко, Н. І. Волкова // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 42-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2007. - Вип. 42. - С. 70. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5582
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Маркетингова стратегія для підприємства ювелірної промисловості en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 70 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию