eONPUIR

Сучасні маркетингові технології у телекомунікаційній сфері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дьяченко, А. В.
dc.date.accessioned 2017-11-26T17:38:27Z
dc.date.available 2017-11-26T17:38:27Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier.citation Дьяченко, А. В. Сучасні маркетингові технології у телекомунікаційній сфері / А. В. Дьяченко // Project, Program, Portfolio p3 Management : перша Міжнарод. наук.-практ. конф. : тези доп., м. Одеса, 16-17 груд. 2016 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2016. – Т. 1. – С. 48-49. uk
dc.identifier.isbn 978-617-7424-18-4
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6149
dc.description.abstract В останні роки одночасно зі зростанням ролі маркетингу підвищилась роль маркетингових комунікацій. Недостатньо мати хороші продукти і послуги - для збільшення обсягів їх продажу та отримання прибутку потрібно донести до свідомості споживачів вигоди від використання продуктів і послуг. Маркетингові технології дозволяють здійснити передачу повідомлень споживачам з метою зробити продукти і послуги компаній привабливими для цільової аудиторії. У наш час сучасні маркетингові технології дають незаперечну перевагу в конкурентному суперництві, тому все більше підприємств включається в гонку створення абсолютно нових продуктів, формування нових ринків, розробки нових способів просування
dc.language.iso uk en
dc.publisher ІКС ОНПУ en
dc.title Сучасні маркетингові технології у телекомунікаційній сфері en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.volume 1 en
opu.citation.firstpage 48 en
opu.citation.lastpage 49 en
opu.citation.conference Project, Program, Portfolio Management. P3M en
opu.conference.dates 16-17 декабря 2016 года en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию