Висвітлюється проблема дослідження технології партнерства як синтетичного похідного від діалогу і полілогу в процесі соціальної комунікації. Увага акцентується на партнерстві профільних випускових кафедр вишів і універсальних наукових бібліотек, що розглядається як вектор формування професіонального мислення нового типу, наголошується значущість кліаративності інформації в комунікаційному обміні.
Речь идёт о проблеме исследования технологии партнерства как синтетического производного от диалога и полилога в процессе социальной коммуникации. ȼнимание акцентируется на партнерстве профильных выпускающих кафедр вузов и универсальных научных библиотек, что служит вектором формирования профессионального мышления нового типа, отмечается значимость клиаративности информации в коммуникативном процессе.
The article presents the problem of system research of technology of partnership. Attention is focused on partnership as a synthetic derivative of dialogue and polylog in the process of social communication. It was noted the need for partnership between the profile departments of universities and library and information centers for the formation of professional thinking of a new type.