eONPUIR

Когнітивна установка студентів на навчання: сутність, труднощі, техніка створення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Зайченко, Катерина Сергіївна
dc.contributor.author Зайченко, Екатерина Сергеевна
dc.contributor.author Zaichenko, Ekaterina
dc.date.accessioned 2017-12-20T11:52:51Z
dc.date.available 2017-12-20T11:52:51Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Зайченко, К. С. Когнітивна установка студентів на навчання: сутність, труднощі, техніка створення // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : роботи слухачів курсів підвищ. кваліфікації виклад. складу. - Одеса, 2017. - № 5. - С. 62-68.
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6499
dc.description.abstract Сучасна концепція вищої освіти направлена на розвиток інтелектуальних можливостей у студентів та на стимулювання їх до бажання отримувати нові знання та розвиватися. В усі часи педагог вважався «наставником», тобто людиною, що завжди могла сконцентрувати наосновному та відокремити головне в отриманні професійних навиків. Перед педагогом ВУЗа завжди стояла доволі нелегка задача забезпечення якісної освіти в конкретній галузі знань з метою покращення процесів комунікації.
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Когнітивна установка студентів на навчання: сутність, труднощі, техніка створення en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економіки підприємств
opu.citation.journal Педагогічна майстерність викладача вищої школи en
opu.citation.firstpage 62 en
opu.citation.lastpage 68 en
opu.citation.issue 5 en
opu.staff.id k.s.zaychenko@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию