Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Зайченко, Катерина Сергіївна![]() |
|
dc.contributor.author | Зайченко, Екатерина Сергеевна![]() |
|
dc.contributor.author | Zaichenko, Ekaterina![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-12-20T11:52:51Z | |
dc.date.available | 2017-12-20T11:52:51Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Зайченко, К. С. Когнітивна установка студентів на навчання: сутність, труднощі, техніка створення // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : роботи слухачів курсів підвищ. кваліфікації виклад. складу. - Одеса, 2017. - № 5. - С. 62-68. | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6499 | |
dc.description.abstract | Сучасна концепція вищої освіти направлена на розвиток інтелектуальних можливостей у студентів та на стимулювання їх до бажання отримувати нові знання та розвиватися. В усі часи педагог вважався «наставником», тобто людиною, що завжди могла сконцентрувати наосновному та відокремити головне в отриманні професійних навиків. Перед педагогом ВУЗа завжди стояла доволі нелегка задача забезпечення якісної освіти в конкретній галузі знань з метою покращення процесів комунікації. | |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Odessa National Polytechnic University | en |
dc.title | Когнітивна установка студентів на навчання: сутність, труднощі, техніка створення | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра економіки підприємств | |
opu.citation.journal | Педагогічна майстерність викладача вищої школи | en |
opu.citation.firstpage | 62 | en |
opu.citation.lastpage | 68 | en |
opu.citation.issue | 5 | en |
opu.staff.id | k.s.zaychenko@opu.ua |