Аннотация:
Одним з найбільш складних і важливих питань педагогічної психології та практичної педагогічної діяльності є розвиток професійної уваги педагога. В системі професійної підготовки педагогів потрібно приділяти більш уваги вивченню і оволодіння таким педагогічним технологіям, які дозволять істотно змінити та поліпшити методи організації освітнього процесу. Як необхідний компонент для успішної педагогічної
діяльності можна визначити інтеграцію досягнень театральної педагогіки з загальнопедагогічними положеннями. Тому дослідження необхідності та можливості застосування елементів театральної педагогіки в підготовці майбутнього педагога до професійної діяльності можна вважати своєчасним і
перспективним, так як саме театральна педагогіка накопичила великий досвід по вихованню творчої особистості та розвитку її емоційно-творчого потенціалу, навчанню володіння апаратом емоційної виразності як інструментом управління емоційним станом аудиторії.