Аннотация:
Розвиток та оновлення знань в освітній сфері щодо забезпечення продуктивної роботи багатьох освітніх, науково-освітніх, адміністративних, науково-методичних і науково-дослідних організацій, задіяних у процесах підго-товки висококваліфікованих фахівців і виконання наукових досліджень, пот-ребують вирішення важливих завдань у площині визначення особливостей управління освітньою сферою, аналізу умов її функціонування та формаліза-ції управлінських функцій. На часі є перехід від формальних концепцій адмі-ністративного управління до застосування векторної парадигми управління з формалізацією управління інформаційними середовищами.
Об’єктом дослідження є процеси управління організаціями наукової сфери.
Предметом дослідження є математичні моделі проектно-векторного простору інформаційних середовищ.
У дослідженні виконана формалізація завдань розробки методології уп-равління проектами в інформаційній сфері України та визначено критерії оцінки ефективності інформаційної системи оцінки наукової діяльності струк-турних підрозділів ВНЗ МОН України.
Результати дослідження спрямовані на розробку теоретичних засад но-вої інформаційної системи наукової діяльності ВНЗ МОН України, яка не має аналогів у вітчизняній та зарубіжній практиці. Проект орієнтований на розв’язання протиріч розвитку наукових досліджень в Україні, які породже-ні різноплановостю виконуваних наукових досліджень, що унеможливлює порівняння та оцінювання наукових результатів в контексті нового бачення та розуміння важливості Європейського вектору розвитку України.