eONPUIR

Аксіологічний підхід в активізації навчально-виховного процесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тарахтей, Михайло
dc.date.accessioned 2017-12-26T00:23:16Z
dc.date.available 2017-12-26T00:23:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Тарахтей, М. Аксіологічний підхід в активізації навчально-виховного процесу / М. Тарахтей // Філософія та гуманізм. - 2015. - Вип. 1. - С. 75-90. - Бібліогр.: 8 назв. ua
dc.identifier.issn 2518-7392
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/filtgum_2015_1_12
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6572
dc.description.abstract Basing upon values which explain our acts, it makes possible to classify human types, exposing them axiological priorities. It will help a teacher to go out on the hierarchy of values of every student. Encouraging that or other the valued constituent, a teacher can activate academic efforts and aspiration of student and in general, thus, additional possibility to put in order all educational- educator process appears, controlling and sending it in necessary direction. en
dc.description.abstract Спираючись на цінності, які мотивують наші вчинки, можна класифікувати людські типи, визначаючи їхні аксіологічні пріоритети. Се допоможе педагогові з‘ясувати ціннісну єрархію кожного студента. Заохочуючи ту чи иншу ціннісну складову, викладач може активізувати академічне сумління та особистісне прагнення кожного студента. І взагалі , такимчином, з‘являється додаткова можливість впорядковувати увесь навчально-виховний процес, скеровуючи його у потрібне річище. en
dc.description.abstract Опираясь на ценности, которые мотивируют наши поступки, можно классифицировать человеческие типы, выявляя их аксиологические приоритеты. Это поможет педагогу выйти на ценностную иерархию каждого студента. Поощряя ту или другую ценностную составляющую, преподаватель может активизировать старание и личностное стремление каждого студента и вообще, таким образом, появляется дополнительная возможность упорядочивать весь учебно-воспитательный процесс, контролируя и направляя его в нужном направлении. en
dc.language.iso uk en
dc.subject value en
dc.subject axiology en
dc.subject pedagogy en
dc.subject structure en
dc.subject classification en
dc.subject цінність en
dc.subject аксіологія en
dc.subject класифікація en
dc.subject педагогіка en
dc.subject структура en
dc.subject ценность en
dc.subject аксиология en
dc.subject педагогика en
dc.subject классификация en
dc.subject структура en
dc.title Аксіологічний підхід в активізації навчально-виховного процесу en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра філософії та методології науки ua
opu.citation.journal Філософія та гуманізм en
opu.citation.firstpage 75 en
opu.citation.lastpage 90 en
opu.citation.issue Вип. 1 en
opu.staff.id n.v.borodina@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию