eONPUIR

Прогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетону

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Педько, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевичo
dc.contributor.author Pedko, Yryna
dc.contributor.author Педько, Ирина Анатольевна
dc.date.accessioned 2018-01-14T18:35:34Z
dc.date.available 2018-01-14T18:35:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Окландер, М. А. Прогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетону / М. А. Окландер, І. А. Педько // Екон. вісн.Нац. техн. ун-ту України "Київ. політехн. ін-т". - 2016. - № 13. - С. 385-390. en
dc.identifier.issn 2307-5651
dc.identifier.issn 2412-5296
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_57
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6797
dc.description.abstract У статті наведено науково-методичний інструментарій отримання прогнозів збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетону. Запропоновано, в залежності від ступеню новизни технології або матеріалів (нові для ринку або нові тільки для підприємства), використовувати два методи для отримання прогнозів збуту інноваційної продукції. Перший метод – оцінок експертів різних груп – ґрунтується на отриманні узгоджених оцінок експертів щодо прогнозів майбутніх обсягів збуту нової продукції. Другий метод – прогнозних оцінок за аналогією – ґрунтується на вивченні досвіду підприємств-конкурентів. Виділено етапи прогнозування за методом оцінок експертів різних груп. Перший етап – прогнозування витрат (інвестицій) на придбання інноваційної або імпортозаміщуючої технології чи на інноваційні та імпортозаміщуючі матеріали. Другий етап – прогнозування попиту на продукцію, яка вироблена за інноваційними або імпортозаміщуючими технологіями чи з інноваційних або імпортозаміщуючих матеріалів. Третій етап – оцінка ефективності впровадження інноваційної або імпортозаміщуючої технології чи інноваційних або імпортозаміщуючих матеріалів. en
dc.description.abstract В статье приведен научно-методический инструментарий получения прогнозов сбыта инновационной или импортозамещающей продукции предприятиями-производителями бетона. Предлагается в зависимости от степени новизны технологии или материалов (новые для рынка или новые только для предприятия), использовать два метода для получения прогнозов сбыта инновационной продукции. Первый метод – оценок экспертов различных групп – основывается на получении согласованных оценок экспертов относительно прогнозов будущих объемов сбыта новой продукции. Второй метод – прогнозных оценок по аналогии – основывается на изучении опыта предприятий-конкурентов. Выделены этапы прогнозирования по методу оценок экспертов различных групп. Первый этап – прогнозирование затрат (инвестиций) на приобретение инновационной или импортозамещающей технологии или на инновационные и импортозамещающие материалы. Второй этап – прогнозирование спроса на продукцию, которая произведена по инновационным или импортозамещающих технологий или по инновационным или импортозамещающих материалов. en
dc.description.abstract The article presents the scientific and methodological tools produce forecasts, innovative marketing or import-substituting products for enterprise-concrete. Offered according to the degree of novelty of the technology or materials (new to the market or only new enterprises), use two methods to produce forecasts of sales of innovative products. The first method – the estimates of experts of different groups – based on getting consistent estimates of experts regarding projections of future sales volumes of new products. The second method – forecast estimates by analogy – based on a study of the experience of competing companies. Stages prediction method expert evaluations of various groups. The first stage – forecasting costs (investments) for the purchase or import-substituting technology innovation or innovative and import-substituting materials. The second stage – forecasting demand for products that are produced on innovative and import-substituting technologies or innovative or import substitution materials. en
dc.language.iso uk en
dc.subject прогнозування en
dc.subject збут en
dc.subject інноваційна продукція en
dc.subject імпортозамінна продукція en
dc.subject підприємства-виробники бетону en
dc.subject метод прогнозних оцінок експертів en
dc.subject метод прогнозних оцінок за аналогією en
dc.subject прогнозирование en
dc.subject сбыт en
dc.subject инновационная продукция en
dc.subject импортозамещающая продукция en
dc.subject предприятия-производители бетона en
dc.subject метод прогнозных оценок экспертов en
dc.subject метод прогнозных оценок по аналогии en
dc.subject forecasting en
dc.subject sale en
dc.subject innovative products en
dc.subject import-substituting products en
dc.subject company-producers of concrete en
dc.subject method of forecasting expert evaluations en
dc.subject the method forecast estimates by analogy en
dc.title Прогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетону en
dc.title.alternative Прогнозирование сбыта инновационной или импортозамещающей продукции предприятиями-производителями бетона en
dc.title.alternative Prediction marketing of innovative or import-substituting products company-producers concrete en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". en
opu.citation.firstpage 385 en
opu.citation.lastpage 390 en
opu.citation.issue № 13 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию