eONPUIR

Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україн

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.date.accessioned 2018-01-15T03:02:05Z
dc.date.available 2018-01-15T03:02:05Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Окландер, М. Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україні / М. Окландер // Економіст. - 2015. - № 12. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4 en
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6798
dc.description.abstract На сучасному етапі реформування системи вищої освіти повинні бути враховані дві домінанти: по-перше, компетентність випускника ВНЗ повинна відповідати потребам ринку праці, по-друге, система має бути адаптована до умов дефіциту державного бюджетного фінансування. Це вимагає перегляду систему поділу ВНЗ на економічні та технічні, яка є морально застарілою та гальмує процеси створення нової, сучасної вищої освіти України. en
dc.language.iso uk en
dc.title Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україн en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економіст en
opu.citation.firstpage 5 en
opu.citation.lastpage 8 en
opu.citation.issue № 12 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию