eONPUIR

Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Педько, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Oklander, Mykhaylo
dc.contributor.author Pedko, Iryna
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Педько, Ирина Анатольевна
dc.date.accessioned 2018-01-15T03:45:11Z
dc.date.available 2018-01-15T03:45:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Окландер, М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5 en
dc.identifier.issn 1810-3944
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6800
dc.description.abstract У статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії. en
dc.description.abstract In the article, the retrospective analysis of marketing information theory’s origin is conducted. The points of view of different scientific schools representatives as to the role of information in entrepreneurship are observed. From the perspective of historical and logical approaches, it is proved that the specifics of marketing information theory is revealed in the minimal level of scientific abstraction, maximal approximation to practical activities of enterprises, basing on fundamental works of economic theory schools. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Пошук-Інвест en
dc.title Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації en
dc.title.alternative Retrospective analysis of marketing information theory’s origin en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економіст en
opu.citation.firstpage 13 en
opu.citation.lastpage 18 en
opu.citation.issue № 4 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию