eONPUIR

Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.date.accessioned 2018-01-15T03:53:08Z
dc.date.available 2018-01-15T03:53:08Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Окландер, М. Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_12 en
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_12
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6801
dc.description.abstract Теорія маркетингу є закономірним результатом розвитку економічної думки на основі чотирьох джерел: меркантилізму, класичної та неокласичної політичної економії, маржиналізму, інституціоналізму. Маркетолог — це художник від економіки, тому щоб задовольнити індивідуальний попит у всьому його кількісно-якісному різноманітті, необхідно бути талановитим, професійно освіченим спеціалістом. В сучасній економіці виробити легше ніж продати. Проблема продажів це проблема номер один сучасного підприємництва і збутові проблеми вирішуються шляхом впровадження концепції, методології та технології маркетингу. Роль маркетингу полягає у виявленні передумов трансформації продуктів праці в товар. en
dc.language.iso uk en
dc.title Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні en
dc.title.alternative Направления модернизации маркетингового образования в Украине
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Маркетинг в Україні en
opu.citation.firstpage 59 en
opu.citation.lastpage 65 en
opu.citation.issue № 5 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию