eONPUIR

Психографічні моделі поведінки споживача

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.date.accessioned 2018-01-15T04:44:01Z
dc.date.available 2018-01-15T04:44:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Окландер, М. А. Психографічні моделі поведінки споживача / М. А. Окландер // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 4. - С. 197-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_4_26 en
dc.identifier.issn 1680-0044
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_4_26
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6805
dc.description.abstract У статті систематизовано психографічні моделі дослідження життєвого стилю споживача. Зазначено, що спосіб життя є узагальнюючим показником якості буття суспільства. Показано, що життєвий стиль впливає на потреби, відносини і, відповідно, на поведінку споживачів при купівлі. Підкреслено, що маркетологи прагнуть виявити залежність між способом життя та схильністю до споживання відповідних товарів. en
dc.description.abstract В статье систематизированы психографические модели исследования жизненного стиля потребителя. Отмечено, что образ жизни является обобщающим показателем качества бытия общества. Показано, что жизненный стиль влияет на потребности, отношения и, соответственно, на поведение потребителей при покупке. Подчеркнуто, что маркетологи стремятся выявить зависимость между образом жизни и склонностью к потреблению соответствующих товаров. en
dc.description.abstract The article systematizes psychographic research model of consumer lifestyle. Noted that lifestyle is a summarizing indicator of the quality of life of society. It is shown that the life style influences the needs, attitudes and, accordingly, the behavior of consumers when buying. Emphasized that marketers seek to reveal the dependence between the way of life and the propensity to consume these goods. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Донецьк: ДонНТУ en
dc.subject поведінка споживача en
dc.subject психографічні моделі en
dc.subject життєвий стиль en
dc.subject потреби en
dc.subject купівля en
dc.subject маркетинг en
dc.subject поведение потребителя en
dc.subject психографические модели en
dc.subject жизненный стиль en
dc.subject потребности en
dc.subject покупка en
dc.subject маркетинг en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject psycho-graphic model en
dc.subject lifestyle en
dc.subject needs en
dc.subject buying en
dc.subject marketing en
dc.title Психографічні моделі поведінки споживача en
dc.title.alternative Психографические модели поведения потре- бителей en
dc.title.alternative Psychographic consumer behavior patterns en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. en
opu.citation.firstpage 197 en
opu.citation.lastpage 206 en
opu.citation.issue № 4 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию