eONPUIR

Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Oklander, Mykhaylo
dc.contributor.editor Окландер, Михаил Анатольевич
dc.date.accessioned 2018-01-15T14:22:58Z
dc.date.available 2018-01-15T14:22:58Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Окландер, М. Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів / М. Окландер // Економіст. - 2013. - № 6. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21 en
dc.identifier.issn 1810-3944
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6819
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення, атакож чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі. en
dc.description.abstract The theoretic and applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing acceptance of price decisions in a retail business are observed in the article. The classification of enterprises of retail business is given. The matter of concept of formats of shops of retail network is revealed en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Пошук-Інвест en
dc.title Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів en
dc.title.alternative Market methods of pricing in retail trade: orientation on buyers and competitors en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економіст en
opu.citation.firstpage 55 en
opu.citation.lastpage 58 en
opu.citation.issue № 6 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию