eONPUIR

Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Замлинська, Ольга Володимирівна
dc.contributor.author Oklander, Mykhaylo
dc.contributor.author Zamlynska, Olha
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Замлинская, Ольга Владимировна
dc.date.accessioned 2018-01-15T15:16:10Z
dc.date.available 2018-01-15T15:16:10Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Окландер, М. Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7 en
dc.identifier.issn 1810-3944
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6820
dc.description.abstract У статті розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої маркетингової стратегії зростання. Обгрунтовано, що в системі моделей маркетингової стратегії зростання є п’ять моделей: три класичні й дві новітні. Запропоновано принципи вибору маркетингових стратегій зростання промислових підприємств. en
dc.description.abstract In the article marketing growth strategies that provide increased sales, profits, market share, and company size, reduce cost are observed. The integrated models of classical and modern marketing strategy of growth are developed. It is proved that in the models of marketing growth strategy there are five models: three classic and two modern. The principles of choice of industry enterprises’ marketing growth strategies are proposed. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Пошук-Інвест en
dc.title Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи en
dc.title.alternative Marketing growth strategies: classical and modern approaches en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економіст en
opu.citation.firstpage 20 en
opu.citation.lastpage 24 en
opu.citation.issue № 3 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию