eONPUIR

Технологія брендінгу страхової компанії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Новошинська, Л.
dc.contributor.author Чукурна, Олена Павлівна
dc.contributor.author Oklander, Mykhaylo
dc.contributor.author Novoshynska, Lyubov
dc.contributor.author Chukurna, Olena
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Новошинская, Л.
dc.contributor.author Чукурная, Елена Павловна
dc.date.accessioned 2018-01-15T16:52:16Z
dc.date.available 2018-01-15T16:52:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Окландер, М. Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. - 2012. - № 11. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_11_10 en
dc.identifier.issn 1810-3944
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_11_10
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6823
dc.description.abstract У статті розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії «Оранта». Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду «Оранта» після ребрендінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brand Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду «Оранта. Оберігає Україну». en
dc.description.abstract In the article the technologies of branding and rebranding are considered on the example of the insurance company «Оranta». Design of brand times are presented at the market of insurance services. Methodology of estimation the brand’s cost is considered. It is estimated the «Оranta» brand’s cost after rebranding by the method of summarizing all the expenses on creation of brand. The multicriterion method of the ROBI 8 brand’s estimation (Return on Brand Investment) is offered for the estimation of insurance companies’ brands. The estimation criteria of the brand are worked out for insurance companies on the example of «Оranta» brand. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Пошук-Інвест en
dc.title Технологія брендінгу страхової компанії en
dc.title.alternative Branding technology of insurance company en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економіст en
opu.citation.firstpage 39 en
opu.citation.lastpage 42 en
opu.citation.issue № 11 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию