eONPUIR

Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиків

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Тетяна Олегівна
dc.contributor.author Oklander, Tetyana
dc.contributor.author Окландер, Татьяна Олеговна
dc.date.accessioned 2018-01-15T17:49:03Z
dc.date.available 2018-01-15T17:49:03Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Окландер, Т. О. Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиків / Т. О. Окландер // Екон. інновації. - 2015. - Вип. 60(3). - С. 274-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%283%29__31 en
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%283%29__31
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6825
dc.description.abstract Розглянуто сучасні тенденції розвитку інструментів маркетингових комунікацій. Виділено проблеми сприйняття споживачами комунікаційних повідомлень. Розглянуто сутність нових маркетингових комунікаційних технологій. Запропоновано модель новітніх маркетингових комунікацій з виділенням форм, засобів реалізації, можливостей та переваг он-лайн комунікацій, цілей маркетингової діяльності в Інтернет. Показано переваги он-лайнових маркетингових комунікацій перед традиційними комунікативними інструментами. en
dc.description.abstract The modern trends in the development of marketing communications tools. The problems of perception by consumers of communication messages. The essence of marketing of new communication technologies. A new model of marketing communications with the release forms, means of implementation, the possibilities and advantages of online communication, objectives of marketing activities on the Internet. The advantages of online marketing communications over traditional communicative tools. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ІПРЕЕД НАН України en
dc.title Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиків en
dc.title.alternative Latest technology marketing communications as a means of reducing business danger en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економічні інновації en
opu.citation.firstpage 274 en
opu.citation.lastpage 285 en
opu.citation.issue Вип. 60(3) en
opu.staff.id t.o.oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию