В статті розглянуто сутність і зміст маркетингової діяльності промислових підприємств в Інтернет.
Виділено нові тенденції у проведенні маркетингових досліджень. Класифіковано чинники, що знижують ефективність традиційних видів маркетингових досліджень. Охарактеризовано чинники, проблеми, інструменти збору маркетингової інформації в Інтернет. Показано значення соціальних мереж у зборі маркетингової інформації.
В статье рассмотрены сущность и содержание маркетинговой деятельности промышленных предприятий в Интернет. Выделены новые тенденции в проведении маркетинговых исследований. Классифицированы факторы, снижающие эффективность традиционных видов маркетинговых исследований. Охарактеризованы факторы, проблемы, инструменты сбора маркетинговой информации в Интернет. Показано значение социальных сетей в сборе маркетинговой информации.
The article describes the essence and content of the marketing activities of industrial enterprises in the
Internet. Identify new trends in marketing research. Classified factors that reduce the effectiveness of
traditional forms of marketing research. To characterize the factors, issues, tools to collect marketing
information on the Internet. The importance of social networks in the collection of marketing information.