eONPUIR

Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Тетяна Олегівна
dc.contributor.author Oklander, Tetyana
dc.contributor.author Окландер, Татьяна Олеговна
dc.date.accessioned 2018-01-15T18:24:25Z
dc.date.available 2018-01-15T18:24:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Окландер, Т. О. Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Т. О. Окландер // Екон. інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27 en
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6828
dc.description.abstract Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу. en
dc.description.abstract We consider the nature and content of the models of market segmentation based on psychographic characteristics. It is proved that the monitoring of trends in the consumer psychographic characteristics will influence the behavior of consumers when buying through the segmentation and the development of adequate marketing facilities. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ІПРЕЕД НАН України en
dc.title Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак en
dc.title.alternative Models of market segmentation based on psychographic characteristics en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економічні інновації = Economic innovations en
opu.citation.firstpage 216 en
opu.citation.lastpage 222 en
opu.citation.issue Вип. 54 en
opu.staff.id t.o.oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию