eONPUIR

Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Тетяна
dc.contributor.author Окландер, Ігор
dc.contributor.author Oklander, Tetyanа
dc.contributor.author Oklander, Igor
dc.date.accessioned 2018-01-15T18:36:13Z
dc.date.available 2018-01-15T18:36:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Окландер, Т. Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. - 2013. - № 2. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_2_16 en
dc.identifier.issn 1810-3944
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_2_16
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6829
dc.description.abstract У статті запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має такі переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації. en
dc.description.abstract Methodology of IMT as instrument of communicative strategy’s development, choice of adequate advertisement carriers, and quantitative estimation of the communicative affecting’s effectiveness on potential customers in offered in the article. Methodology of IMT has following advantages: efficiency of marketing communications can be determined both during realization of communicative influence and after his completion; those changes of volumes of sales that is related to realization of communicative campaign are taken into account only; high authenticity of the got information. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Пошук-Інвест en
dc.title Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій en
dc.title.alternative Methodology of імт: efficiency increasing of marketing communications en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економіст en
opu.citation.firstpage 57 en
opu.citation.lastpage 60 en
opu.citation.issue № 2 en
opu.staff.id t.o.oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию