eONPUIR

Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Тетяна Олегівна
dc.contributor.author Oklander, Tetyana
dc.contributor.author Окландер, Татьяна Олеговна
dc.date.accessioned 2018-01-15T18:48:09Z
dc.date.available 2018-01-15T18:48:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Окландер, Т. Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні / Т. Окландер // Екон. аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63 en
dc.identifier.issn 1993-0259
dc.identifier.issn 2219-4649
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6830
dc.description.abstract Стаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Тернопіль: Економічна думка en
dc.subject економічні ризики en
dc.subject маркетингові ризики en
dc.subject цінові ризики en
dc.subject теорії підприємницьких ризиків en
dc.subject методи оцінки ризиків en
dc.title Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Економічний аналіз en
opu.citation.volume Т. 10 en
opu.citation.firstpage 267 en
opu.citation.lastpage 271 en
opu.citation.issue № 4 en
opu.staff.id t.o.oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию