Аннотация:
Монографія має за мету розробку теоретико-методологічного інструментарію системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Розглянуто стан наукової думки щодо сучасних напрямів, методів та методик проведення маркетингових досліджень. Вдосконалено класифікацію маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Проаналізовано науковий та інноваційний потенціал машинобудівних підприємств. Виявлено фактори впливу на показники результативності інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Сформульована концепція функціонування системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Запропоновано методологічний інструментарій щодо маркетингових досліджень ринкового та маркетингового потенціалу інновацій на машинобудівному підприємстві. Обґрунтовано необхідність створення національної системи стратегічних маркетингових досліджень. Наведено її концепцію, методологію функціонування та програмне забезпечення