eONPUIR

Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Yashkina, Oksana
dc.contributor.author Яшкина, Оксана Ивановна
dc.date.accessioned 2018-02-13T08:17:55Z
dc.date.available 2018-02-13T08:17:55Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Яшкіна О. І. Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні: [монографія] / О. І. Яшкіна. – Луганськ: Вид-во «Ноулідж», 2013. – 290 с. en
dc.identifier.isbn 978-617-579-841-6
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7045
dc.description.abstract Монографія має за мету розробку теоретико-методологічного інструментарію системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Розглянуто стан наукової думки щодо сучасних напрямів, методів та методик проведення маркетингових досліджень. Вдосконалено класифікацію маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Проаналізовано науковий та інноваційний потенціал машинобудівних підприємств. Виявлено фактори впливу на показники результативності інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Сформульована концепція функціонування системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Запропоновано методологічний інструментарій щодо маркетингових досліджень ринкового та маркетингового потенціалу інновацій на машинобудівному підприємстві. Обґрунтовано необхідність створення національної системи стратегічних маркетингових досліджень. Наведено її концепцію, методологію функціонування та програмне забезпечення en
dc.language.iso uk en
dc.publisher НОУЛІДЖ en
dc.subject маркетингові дослідження en
dc.subject інновації en
dc.subject машинобудування en
dc.title Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні en
dc.type Book en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.staff.id yashkina@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию