eONPUIR

Recently added

Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies: Recent submissions

  • Атюшкіна, Вікторія Віталіївна; Атюшкина, Виктория Витальевна; Atiushkina, Victoria; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia (ОНПУ, 2019)
    The article deals with the relationship between the characteristics of the product and the results of its selling, identifying the search direction of relevant characteristics of the goods. The article proposes an algorithm ...
  • Івченко, Іpинa Юpіївнa; Ивченко, Ирина Юрьевна; Ivchenko, Iryna (ОНПУ, 2019)
    У стaтті пpоведено дослідження зaстосувaння моделі теоpії ігоp нa підпpиємствaх, зaйнятих у сфеpі інфоpмaційних технологій. Пpоведено аналіз можливості зaстосувaння ігрової економіко-мaтемaтичної моделі для пpийняття ...
  • Радкевич, Лариса Альбертівна; Радкевич, Лариса Альбертовна; Radkevych, Larysa (ОНПУ, 2018)
    The article is devoted to the features of the introduction of unmanned transport in Ukraine. The problems that arise in the process of innovation development are considered. The survey revealed the attitude of consumers ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Сиротюк, Наталя Віталіївна; Сиротюк, Наталья Витальевна; Sirotyuk, Natalia (ОНПУ, 2018)
    В статті наведено результати маркетингових досліджень щодо вподобань споживачів ігристих вин з метою виявлення органолептичних переваг споживачів, сприйняття споживачами певних видів вина, знання та відношення споживачів ...
  • Некрасова, Любовь Аркадіївна; Некрасова, Любовь Аркадьевна; Nekrasova, Lyubov; Дискіна, Анастасія Аркадіївна; Дискина, Анастасия Аркадьевна; Diskina, Anastasia (ОНПУ, 2018)
    В статті розглянуто основні передумови переходу до сучасного стратегічного планування розвитку виробничого підприємства, наведено принципи та його основні риси. Досліджено методологію стратегічного планування в системі ...
  • Івченко, Ірина Юріївна; Ивченко, Ирина Юрьевна; Ivchenko, Iryna; Будорацька, Тетяна Леонідівна; Будорацкая, Татьяна Леонидовна; Budoratska, Tetyana (ОНПУ, 2018)
    У статті проведено дослідження застосування інструментарію економіко- математичного моделювання для підприємств, зайнятих у сфері цифрових технологій. Проведено аналіз існуючих економіко-математичних моделей, а також ...
  • Яшкiна, Оксана Iванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Одіноков, Роман Дмитрович; Одиноков, Роман Дмитриевич; Odinokov, Roman (ОНПУ, 2018)
    The article deals with the types and properties of modern technologies of virtual and additional reality. The development and trends of the world market of virtual and additional reality are analyzed. A market research ...
  • Марулін, Станіслав Юрійович; Марулин, Станислав Юрьевич; Marulin, Stanislav; Блажко, Олександр Анатолійович; Блажко, Александр Анатольевич; Blazhko, Alexander; Златова, Iрина Олександрiвна; Златова, Ирина Александровна; Zlatova, Iryna (ОНПУ, 2018)
    In this article the authors used the researches of neuromarketing of Finnish, Dutch scientists to learn the best world practices and to develop own marketing research of influence of game design, complexity of levels, ...
  • Фомін, Олександр Олексійович; Фомин, Александр Алексеевич; Fomin, Aleksander (ОНПУ, 2018)
    Вирішується проблема моделювання складних економічних процесів. Наведено аналітичний огляд економічних моделей, їх переваги та недоліки. Обґрунтовано використання інтегральних моделей для моделювання нелінійних динамічних ...
  • Яшкiна, Оксана Iванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana (ОНПУ, 2017)
    The article considers approaches to determining the price elasticity of demand as a regression model of price dependence, and also the risks in pricing based on the models obtained. The process of obtaining price elasticity ...
  • Антощук, Світлана Григорівна; Антощук, Светлана Григорьевна; Antoschuk, Svitlana; Фомін, Олександр Олексійович; Фомин, Александр Алексеевич; Fomin, Alexander (ОНПУ, 2017)
    У статті розглянуто історичну класифікацію моделей маркетингу, їх ознаки, а також переваги і недоліки; наведено характеристики інформаційних процесів, які супроводжували маркетингові моделі на різних етапах еволюції. ...
  • Соколовська, Зоя Миколаївна; Соколовская, Зоя Николаевна; Sokolovskaya, Zoya; Капустян, Ірина Володимирівна; Капустян, Ирина Владимировна; Kapustyan, Iryna (ОНПУ, 2017)
    Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового ...
  • Ілляшенко, Сергій Миколайович; Illiashenko, Sergi.; Ильяшенко, Сергей Николаевич (Одеса: "ТЕС", 2017)
    Викладено результати аналізу комунікативної ефективності сайту наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» з позицій: динаміки відвідуваності (кількість сеансів, відвідувачів, переглянутих сторінок, у тому ...