eONPUIR

Просмотр Том 1 № 2 (2017) по дате публикации

Просмотр Том 1 № 2 (2017) по дате публикации

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Соколовська, Зоя Миколаївна; Соколовская, Зоя Николаевна; Sokolovskaya, Zoya; Капустян, Ірина Володимирівна; Капустян, Ирина Владимировна; Kapustyan, Iryna (ОНПУ, 2017)
    Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового ...
  • Яшкiна, Оксана Iванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana (ОНПУ, 2017)
    The article considers approaches to determining the price elasticity of demand as a regression model of price dependence, and also the risks in pricing based on the models obtained. The process of obtaining price elasticity ...
  • Антощук, Світлана Григорівна; Антощук, Светлана Григорьевна; Antoschuk, Svitlana; Фомін, Олександр Олексійович; Фомин, Александр Алексеевич; Fomin, Alexander (ОНПУ, 2017)
    У статті розглянуто історичну класифікацію моделей маркетингу, їх ознаки, а також переваги і недоліки; наведено характеристики інформаційних процесів, які супроводжували маркетингові моделі на різних етапах еволюції. ...