eONPUIR

Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Забарна, Елеонора Миколаївна
dc.contributor.author Папковська, Олена Едуардівна
dc.contributor.author Забарная, Элеонора Николаевна
dc.contributor.author Папковская, Елена Эдуардовна
dc.contributor.author Zabarna, Eleonora
dc.contributor.author Papkovskaya, Elena
dc.date.accessioned 2018-05-24T05:37:05Z
dc.date.available 2018-05-24T05:37:05Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Забарна, Е. М. Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону / Е. М. Забарна, О. Е. Папковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 48-52. uk
dc.identifier.issn 2218-4511
dc.identifier.issn 2227-6718
dc.identifier.uri http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_2_48_52_0.pdf
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_6
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7447
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність визначень «маркетинг кластера» та «кластерний маркетинг», сформовано та обґрунтовано систему цілей управління маркетингом кластерної структури. en
dc.description.abstract Рассмотрена сущность определений «кластерный маркетинг» и «маркетинг кластера», сформирована и обоснована система целей управления маркетингом региона. en
dc.description.abstract The article review the essence of the definitions of «cluster marketing» and «cluster marketing», is formed and justified system goals of marketing management in the region. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Суми : ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011. – Сумський державний університет en
dc.subject кластерний маркетинг en
dc.subject маркетинг кластера en
dc.subject кластерна структура en
dc.subject маркетингова діяльність en
dc.subject концептуальна модель en
dc.subject кластерный маркетинг en
dc.subject маркетинг кластера en
dc.subject кластерная структура en
dc.subject маркетинговая деятельность en
dc.subject концептуальная модель en
dc.subject cluster marketing en
dc.subject marketing of cluster en
dc.subject cluster structure en
dc.subject marketing activity en
dc.subject conceptual model en
dc.title Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону en
dc.title.alternative Анализ кластерного подхода как системы управления маркетингом региона en
dc.title.alternative Analysis of the cluster approachas a system of marketing management in the region en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком uk
opu.citation.journal Маркетинг і менеджмент інновацій en
opu.citation.firstpage 48 en
opu.citation.lastpage 52 en
opu.citation.issue № 2 en
opu.staff.id e.m.zabarna@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию