Розглянуто проблеми управління збутовою діяльністю фармацевтичних підприємств України. Доводиться можливість використання багатопідходної парадигми імітаційного моделювання у розв'язанні прикладних задач, що виникають в управлінні збутовою діяльністю фармацевтичних підприємств. Розглянуті сучасні напрямки імітаційного моделювання та програмні платформи їх реалізації. Обгрунтовується доцільність застосування програмної платформи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Наводиться модель імітації прямого каналу збуту типового фармацевтичного підприємства. Наведено деякі результати імітаційних експериментів на базі компанії "ФАРМАК".
Рассмотрены проблемы управления сбытовой деятельностью фармацевтических предприятий Украины. Обосновывается возможность использования многоподходной парадигмы имитационного моделирования в решении прикладных задач, возникающих в управлении сбытовой деятельностью фармацевтических предприятий. Рассмотрены современные направления имитационного моделирования и программные платформы их реализации. Обосновывается целесообразность использования программной платформы многоподходного имитационного моделирования AnyLogic. Приводится модель имитации прямого канала сбыта типичного фармацевтического предприятия. Приведены некоторые результаты имитационных экспериментов на базе компании "ФАРМАК".