eONPUIR

UML-моделі як основа проектування комп`ютерних ігор

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лугова, Тетяна Анатоліївна
dc.contributor.author Лись, Д. А.
dc.contributor.author Луговая, Татьяна Анатольевна
dc.contributor.author Luhova, Tetiana
dc.date.accessioned 2018-08-26T10:56:57Z
dc.date.available 2018-08-26T10:56:57Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Лись, Д. А. UML-моделі як основа проектування комп`ютерних ігор / Д. А. Лись, Т. А. Лугова // Modern Information Technology 2018 = Сучасні інформ. технології 2018 : матеріали 8-ої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих вчених, 23-25 трав. 2018 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – С. 197-198. uk
dc.identifier.isbn 978-617-7046-50-8
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7952
dc.description.abstract Охарактеризовано функціональні можливості використання UML-моделювання при проектуванні комп’ютерних ігор. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: Екологія en
dc.title UML-моделі як основа проектування комп`ютерних ігор en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.conference Міжнародна наукова конференція студентів та молодих вчених "Modern Information Technology 2018 – Сучасні Інформаційні Технології 2018 en
opu.conference.dates 23-25 травня 2018 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию