Анотація. В статті проаналізовано тенденції, проблеми та перспективи розвитку споживчого кредитування в Україні. Виявлено, що основною проблемою споживчого кредитування – є неповернення клієнтами отриманих кредитів, що призводить до ослаблення банківської інфраструктури. Розглянуто етапи, умови, проблемні аспекти у процесі організації та надання банківських споживчих кредитів. Запропоновано комплексний підхід до оцінки процесів взаємодії комерційного банку та торговельної мережі у процесі надання споживчих кредитів. Розроблено імітаційну модель для інформаційно-аналітичної підтримки процесу прийняття рішень у процесі надання споживчих кредитів, яка дозволяє проводити оцінку та аналіз діяльності банку та торговельної мережі, прогнозувати потік споживчих кредитів, клієнтську базу, доходи та витрати як банку, так і торговельної мережі у процесі надання споживчих кредитів.
Аннотация. В статье проанализированы тенденции, проблемы и перспективы развития потребительского кредитования в Украине. Выявлено, что основной проблемой потребительского кредитования - есть невозврат клиентами полученных кредитов, что приводит к ослаблению банковской инфраструктуры. Рассмотрены этапы, условия, проблемные аспекты в процессе организации и предоставления банковских потребительских кредитов. Предложен комплексный подход к оценке процессов взаимодействия коммерческого банка и торговой сети в процессе предоставления потребительских кредитов. Разработана имитационная модель для информационно-аналитической поддержки процесса принятия решений в процессе предоставления потребительских кредитов, которая позволяет проводить оценку и анализ деятельности банка и торговой сети, прогнозировать поток потребительских кредитов, клиентскую базу, доходы и расходы как банка, так и торговой сети от предоставления потребительских кредитов.
Abstract. In the article, consumer lending development trends, problems and prospects of the consumer lending development in Ukraine are analyzed. It was revealed that the main problem of consumer lending is the lack of repayment of loans by clients, which leads to weakening of the banking infrastructure. The stages, conditions, problematic aspects in the process of organization and provision of bank consumer loans are considered. The complex approach to the estimation of the processes of interaction of the commercial bank and the trading network in the process of providing consumer loans is proposed. The simulation model for information and analytical support of the decision-making process in the process of providing consumer loans has been developed. It allows to evaluate and analyze the activities of the bank and the trading network, to predict the flow of consumer loans, the client base, incomes and expenses of both the bank and the retail network from providing consumer credits.