eONPUIR

Символічний блок корпоративної культури організацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.date.accessioned 2019-01-24T07:34:41Z
dc.date.available 2019-01-24T07:34:41Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Символічний блок корпоративної культури організацій // Грані : наук.-теорет. і громад.-політ. альманах. – Дніпропетровськ, 2014. - № 3 (107). – С. 35–40. uk
dc.identifier.issn ISSN 2077-1800
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8248
dc.description.abstract Метою дослідження є розкриття сутності символічного блоку корпоративної культури та його роль у становленні й розвитку сучасної організації. Аналізується символічна складова корпоративної культури сучасних організацій. Розкривається роль символів у становленні та розвитку корпоративної культури організацій, їх ціннісних орієнтацій. Корпоративна культура характеризується як комплекс поведінкових норм, артефактів, цінностей, уявлень і понять, створеними організацією, що навчається долати перешкоди внутрішнього і зовнішнього характеру на шляху до успіху і процвітання, а також це соціально створені реалії, котрі надають нам здобуті методи вирішення проблем. Корпоративна культура виступає як рівень сформованості знань, умінь, навичок, технологічної діяльності з досягнення цілей певної організації. Простір корпоративної культури, в свою чергу, складається із смислів, символів, міфів, ідеологічних установок, поведінкових практик, комунікативних зв’язків та сукупності матеріальних об’єктів. Тобто, символи є загальним атрибутом поняття корпоративної культури і завдяки їм ціннісні орієнтації «передаються» усім членам організації. Символічний блок культури містить обряди, символи, міфи, легенди, героїчні особистості організації, які в досить образній і лаконічній формі відображають найбільш сильні, значимі грані культури компанії і її найважливіші орієнтири. en
dc.description.abstract The purpose of the study is to outline the nature of the symbolic block of the corporate culture and its role in the formation and development of the modern organization. In this paper the symbolic part of the corporate culture of the modern organizations has been analyzed. The role of symbols in the development and formation of corporate culture organizations and their values is determined. Corporate culture is characterized as a set of behavioral norms, artifacts, values, ideas and concepts, which are created by the organization. The corporate culture has to help us overcome obstacles, internal and external, on the way to success and prosperity. Corporate culture is a socially created reality which helps us to solve certain problems. The corporate culture serves as the level of formation of knowledge, skills, technology activities to achieve the objectives of a certain organization. The space of corporate culture, in turn, consists of meanings, symbols, myths, ideological directives, behavioral practices, communication links and a set of material objects. Thus, the characters are a common feature of the concept of corporate culture and thanks to them the values of the orientation «are being transmitted» to all members of the organization. The symbolic block of the culture has rituals, symbols, myths, legends, heroic peculiarities of organizations that reflect the most concise strong forms of the company culture, its major landmarks in the laconic and figurative shape. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Дніпропетровськ: Вид-во «Грані» en
dc.subject корпоративна культура, символ, емблема, колірна символіка, корпоративні обряди en
dc.subject corporate culture, symbol, emblem, color symbolism, corporate ceremonies en
dc.title Символічний блок корпоративної культури організацій en
dc.title.alternative The symbolic power of corporate culture organizations en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах en
opu.citation.firstpage 35 en
opu.citation.lastpage 40 en
opu.citation.issue 3 (107) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию