eONPUIR

Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:08:26Z
dc.date.available 2019-01-24T08:08:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу / В. П. Кубко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2015. – Вип. 103. – С. 283-286. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8255
dc.description.abstract Обґрунтовується необхідність цілеспрямованого формування іміджу вищого навчального закладу. Мета: дослідження особливостей формування, моніторингу і підтримки (корекції) іміджу, його вплив на цільові групи та конкурентоспроможність навчального закладу. Використані методи: аксіологічний метод – вивчаються найбільш загальні закономірності і сутність буття освітньої організації та методи спостереження й аналізу. Формування, моніторинг і підтримка іміджу можуть розглядатися як важливі складові системи управління освітнім закладом, що створюють умови для його виживання і розвитку та мають на меті змінити в бажаному напрямі поведінку людей, що потребують застосування спеціальних форм, методів, інструментів, заходів для психологічного, соціального, економічного та управлінського впливу на людей в середині і за межами навчального закладу. en
dc.description.abstract The author proves the necessity of the purposeful formation of the higer educational establishment image. The purpose of article is to study the characteristic features of the formation, monitoring and support (correction) of the image, its impact on the target groups and the competitiveness of the higher educational establishment. The applied methods: axiological method – it studies general patterns and nature of educational organization and methods of observation and analysis. Conclusions. We can consider formation, monitoring and maintenance of image as important components of educational establishments management, that create the conditions for its development and aim to change people*s behavior in the desired direction, they require the use of special forms, methods, tools and measures for psychological, social, economic and administrative impact on people inside and outside the higher educational establishment en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во "Гілея" en
dc.subject імідж, вищий навчальний заклад, модель іміджу, репутація, цінності en
dc.subject image, higher education establishment, image model, reputation, values. en
dc.title Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу en
dc.title.alternative Background and features of the formation of the image model at higher educational establishments en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 283 en
opu.citation.lastpage 286 en
opu.citation.issue Випуск 103 (№12) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию