eONPUIR

Особливості використання кольорів у фірмовому стилі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Щербак, Юлія
dc.contributor.author Щербак, Юлия
dc.contributor.author Shcherbak, Yuliia
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:14:45Z
dc.date.available 2019-01-24T08:14:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Особливості використання кольорів у фірмовому стилі / В. П. Кубко, Ю. В. Щербак // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 107. – С. 294–296. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8257
dc.description.abstract The article analyses the peculiarities of color usage in corporate stylde as a means of company communication and identification. Objective: to study the characteristics of colors and types of colors in the corporate identity. Methods used: system analysis, descriptive method and generalization. Conclusions: Corporate identity is an important and special form of marketing communications. Corporate color is one of the most important elements of corporate identity and has an important communicative function. Properly selected colors along with all other components of the corporate style create the desired image. Color is a powerful means of identification, makes the branding more appealing, causes consumers desired emotions to the firm and promotes its retention. If you stick to the color harmony, corporate identity will have a positive effect. en
dc.description.abstract Аналізуються особливості використання кольорів у фірмовому стилі як засіб комунікації та ідентифікації компанії. Мета: дослідження особливостей кольорів та видів кольорової гамми у фірмовому стилі. Застосовано методи: системного аналізу, описовий метод та узагальнення. Висновки: фірмовий стиль є важливим та особливим видом маркетингових комунікацій. Фірмовий колір є одним із найважливіших елементів фірмового стилю та виконує важливу комунікативну функцію. Правильно підібрані кольори з усіма іншими компонентами фірмового стилю й створюють необхідний певний образ. Колір – потужний засіб ідентифікації, робить елементи фірмового стилю більш привабливими, викликає у споживачів потрібні емоції для фірми та сприяє кращому її запам’ятовуванню. Якщо дотримуватися кольорової гармонії, то і фірмовий стиль матиме позитивний ефект. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во "Гілея" en
dc.subject corporate identity, brand color, color gamut (color range), color harmony. en
dc.subject фірмовий стиль, фірмовий колір, кольорова гамма (колірне коло), колірна гармонія en
dc.title Особливості використання кольорів у фірмовому стилі en
dc.title.alternative Features of the color using in corporate identity en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 294 en
opu.citation.lastpage 296 en
opu.citation.issue Випуск 107 (№4) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию