eONPUIR

Комунікативний аспект розробки рекламних кампаній

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Туренко, Яна
dc.contributor.author Turenko, Yana
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:18:04Z
dc.date.available 2019-01-24T08:18:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Комунікативний аспект розробки рекламних кампаній / В. П. Кубко, Я. М. Туренко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 107. – С. 303–306. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8258
dc.description.abstract The communicative aspect of advertising campaigns development. Objective: To study the characteristics of a qualitive advertising development, and evaluate their effectiveness. The applied methods: system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Advertising nowadays is a part of a global market communications, but at the same time increasingly perceived negatively by society. According to the nowadays realities, the specialist in the sphere of advertisement should to be able to design highly qualitative advertising campaigns. Creative advertising message and properly planned work with media can significantly improve the image of the company and affect the sales en
dc.description.abstract Аналізуються особливості і етапи створення рекламних кампаній. Мета: дослідження особливостей розробки якісних рекламних кампаній, оцінка їх ефективності. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Висновки. Реклама у наш час є частиною маркетингових комунікацій, але разом з цим дедалі більш негативно сприймається суспільством, тому, зважаючи на реалії сьогодення, рекламісту досить важливо вміти розробляти якісні рекламні кампанії. Адже креативне рекламне повідомлення і правильно спланована робота зі ЗМІ можуть відчутно підвищити імідж підприємства і вплинути на рівень продажів. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во "Гілея" en
dc.subject advertising, advertising campaign, advertising message, marketing strategy, media planning, media. en
dc.subject реклама, рекламна кампанія, рекламне повідомлення, маркетингова стратегія, медіапланування, засоби масової інформації en
dc.title Комунікативний аспект розробки рекламних кампаній en
dc.title.alternative The communicative aspect of advertising campaigns development en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 303 en
opu.citation.lastpage 306 en
opu.citation.issue Випуск 107 (№4) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию