eONPUIR

Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Компанієць, Ірина
dc.contributor.author Компаниец, Ирина
dc.contributor.author Kompaniiets, Iryna
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:21:09Z
dc.date.available 2019-01-24T08:21:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні / В. П. Кубко, І. І. Компанієць // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 107. – С. 310–313. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8259
dc.description.abstract Аналізується комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні, її особливості та специфіка. Мета: дослідження особливостей комунікативної стратегії туристичного бізнесу та розгляд основних засобів комунікації. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Комунікативна стратегія в туристичному бізнесі повинна бути правильно організованою та продуманою. Комунікаційна політика повинна бути організована таким чином, щоб просування інформації про послуги було результативним. Не менш важливим є знаходження свого місця серед інших організацій. Це завдання PR, яке ставить на меті формування успішного образу компанії з урахуванням соціально–етичних норми en
dc.description.abstract This paper analyzes the communication strategy of development of tourism in Ukraine, its characteristics and specificity. Objective: The purpose is to study the characteristics of tourist business communicative strategies and to consider the main means of communication. The used methods: the method of system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Communicative strategy in the tourism business must be properly organized and considered in details. The communicative policy should be organized so that to effectively promote services. Equally important is to find the right place among other organizations. This is the main PR task aimed to form a successful image of a company, considering social and ethical standards. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во "Гілея" en
dc.subject комунікативна стратегія, туризм, PR, маркетингові комунікації. en
dc.subject communication strategy, tourism, PR, marketing communications en
dc.title Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні en
dc.title.alternative Communications Strategy development of tourism in Ukraine en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 310 en
opu.citation.lastpage 313 en
opu.citation.issue Випуск 107 (№4) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию