eONPUIR

Удосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Діордієва, Ірина
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.contributor.author Диордиева, Ирина
dc.contributor.author Diordiieva, Iryna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:24:08Z
dc.date.available 2019-01-24T08:24:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Удосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингу / В. П. Кубко, І. В. Діордієва // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 108. – С. 149-151. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8260
dc.description.abstract Branding is analysed as an instrument of improvement of corporate image. Preconditions of realization of branding are underlined and procedure of branding is examined. Objective: Branding as one of instruments of perfection of corporate image of organization. Conclusions: Branding, in fact, this creation of new brand on the basis of old, his strengthening and successful report to all necessary groups of target audience of brand. A corporate image is an image of organization on the whole, that unites her prestige, reputation, successes and stability. Successful, branding, as method of improvement of corporate image, gives an opportunity of organization to go out on the new level of development, attract attention new clients to increase of location (attachment) of existing. But, as well as any other decision in business, branding must be strategically important, effective and timely. en
dc.description.abstract Аналізується ребрендинг як інструмент удосконалення корпоративного іміджу. Підкреслюються передумови проведення ребрендингу та розглядається процедура ребрендингу. Мета дослідження: ребрендинг як один з інструментів удосконалення корпоративного іміджу організації. Висновки: Ребрендинг, по суті, це створення нового бренду на основі старого, його зміцнення і успішне донесення до всіх необхідних груп цільової аудиторії бренду. Корпоративний імідж – це імідж організації в цілому, що поєднує її престиж, репутацію, успіхи і стабільність. Вдалий ребрендинг, як спосіб удосконалення корпоративного іміджу, дає можливість організації вийти на новий рівень розвитку, привернути увагу нових клієнтів і збільшити розташування (прихильність) існуючих. Але, як і будь–яке інше рішення в бізнесі, ребрендинг мав бути стратегічно важливим, ефективним і своєчасним. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во "Гілея" en
dc.subject brand, branding, corporate image en
dc.subject бренд, ребрендинг, корпоративний імідж. en
dc.title Удосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингу en
dc.title.alternative Improvement of corporate image of organization by means of branding en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 149 en
opu.citation.lastpage 151 en
opu.citation.issue Випуск 108 (№5) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию