eONPUIR

Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Ткаченко, Катерина
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.contributor.author Ткаченко, Екатерина
dc.contributor.author Tkachenko, Kateryna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:27:57Z
dc.date.available 2019-01-24T08:27:57Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладу / В. П. Кубко, К. Ю. Ткаченко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2017. – Вип. 116. – С. 255–258. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8261
dc.description.abstract The article reveals the meaning and the significance of the corporate code – a symbol for a high standard of corporate culture and an effective way to provide the audience with the information transparency and publicity of an educational establishment. The present article aims to ground the necessity of creating a corporate code for a higher educational establishment and to conduct an analysis of the corporate code – an instrument for the corporate culture regimentation. The applied methods: axiological method – the most common and general rules of higher educational establishments functioning, the nature of the corporate code, methods for observation and analysis are studied. Summary: Having conducted the analysis of the corporate codes functions and the approaches towards their creating the author concludes that the code should be created and rooted in order to develop the corporate culture of the higher educational establishment, understand the mission, motivate the personnel and students, support the overall developmental strategy and increase the value of the establishment in educational space. en
dc.description.abstract Висвітлено значення корпоративного кодексу як одного із способів забезпечення інформативної відкритості й публічності освітньої установи та як свідчення дотримання високих стандартів корпоративної поведінки. Метою статті є аналіз корпоративних кодексів як інструменту регламентації корпоративної культури та обґрунтування необхідності створення корпоративного кодексу для вищого навчального закладу. Використані методи: аксіологічний метод – вивчаються найбільш загальні закономірності функціонування навчальних закладів і сутність корпоративних кодексів та методи спостереження й аналізу. Висновки. Проаналізувавши функції корпоративних кодексів та підходи до їх створення, дійшли висновків, що корпоративний кодекс має створюватися та впроваджуватися з метою розвитку корпоративної культури навчального закладу, розуміння місії, підвищення мотивації співробітників та студентів для забезпечення підтримки стратегії розвитку ВНЗ та підвищення його престижу в освітньому просторі. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во "Гілея" en
dc.subject higher educational establishment, a corporate culture, a code of corporate ethics, a code of corporate culture, a professional code, a professional conduct, a mission en
dc.subject вищий навчальний заклад, корпоративна культура, кодекс корпоративної етики, кодекс корпоративної культури, професійний кодекс, корпоративна поведінка, місія en
dc.title Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладу en
dc.title.alternative The peculiarities of the corporate code development for higher educational establishment en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 255 en
opu.citation.lastpage 258 en
opu.citation.issue Випуск 116 (№1) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию